Авито мтз 82 с куном: Доступ ограничен: проблема с IP

МТЗ-82.1: nokurondedzerwa uye wongororo

Белорусский унху – няя имве кукуруза. Hapana chakavanzika nanhasi anogadzirwa yaimbova Советский звокувхотерва zvigadzirwa zvichiri inozivikanwa chemhando yepamusoro yayo mukugadzira. Uye haisi pamusoro chikafu uye Textiles, asiwo michina okurima kusanganisira. Муньяя ино, ису тичати фунга муудзаме таракита МТЗ-82.1, айо особенности, нокурондедзерва уйе Пользователь wongororo.

нхорондо машоко

Таракита Беларусь асвика муцва памверо муна 1970, апо кугадзирва нематаракита анофамба МТЗ дзинотеведзана вараирва недаре Вашумири СССР. Zvakanga panguva iyoyo, hurumende yakasaruza kusunungura yakasimba chaizvo tarakita Michina mhando. Хваро вакабатва МТЗ-50. Мутина magadzirirwo chakachinja kakawanda uye обновление паси kabhini kuvanga, ichangobva сценариев injini ine yepamusoro simba. Miedzo MTZ-82.1 wokutanga kwakaitika muna 1972 uye vakamira panze akabudirira zvikuru. Pahwaro idzi bvunzo Zara yakaumbwa pasi vakatasva anokwana zviyero uye zvikamu, uyewo vakasikwa anenge 230 mano, nezvatinovavarira kuita-siyana basa. Panyaya iyi, kumhanya kwebasa tarakita yasvika 30 км/ч, zvichiita kuti kurishandisa kutakurirwa basa.

chokutanga nenyenganyenga

Wokutanga akarondedzera motokari akasunungurwa Minsk fekitari muna 1974. Nechekare panguva kutanga kwekupwanyiwa kushanda, vanoshandisa makatanga kuita chaizvo zvakanaka kune tarakita, uye mainjiniya vakasarudza kuramba kuwedzera Vhoriyamu kugadzirwa unyanzvi ichi. Mumakumi emakore mana ayo kusunungurwa MTZ-82.1 aiva mubato yeminda anenge zvose makondinendi redu. Zvikurukuru, nematarakita anofamba aya akakurumbira munyika Азии, Африки и Южной Америки.

Чинангва чикуру

Мучина пакутанга якагадзирва кушанда муминда. Kunyange zvazvo pfungwa zviri zvikuru-chinja uye azere ngarurege avhareji tarakita. Anokwanisa chaizvo kuita yokudyara zvirimwa zvakasiyana-siyana, basa rokuchenesa kwavo, kuti vaite kurima minda, akarima minda. Kakawanda, munhu tarakita vakapakata pakapfava uye turera inoshandiswa kutamira грузов siyana, uyewo enzira kana zvimwe земляные работы.

вамве нюансы

МТЗ-82.1 иногона кушанда музвинху звосе екунзе уе окунзе. Ат паро, мотокари ичи якатофанана (няя функциональность) МТЗ-82. Чете чинокоша мусияно ири чете якаведзера Вхорияму мбери вомуензанисо индекиси 1.

Kazhinji, muenzaniso uye 82,1 yavo zvimwewo Data uye michina maitiro, ane chimiro poluramnoy mamiriro umo rwemberi mugwagwa mavhiri vane dhayamita yekudyidzana hombe sezvo zvichienzaniswa mberi. Инджини, акавапиндураво, ири звакананга паси мбери.

Двигатель уе редуктор гия

Мафута кунва МТЗ 82,1 звыкуру кунёра нэзваво нокуда памбери Дизель чиримва Д-243, изво, сэзвыноита таракита, звакарэ зованиква паимба минск чиримва. Двигатель симба рири 80 лошадиных сил, вачибвумира мучина куфамба ари кумханя 35 км/ч уйе куфанана пакапфава изви кушандишва куита звайда баса. Райда Нокурарамиса рири сёма.

Kunyange zvazvo mana mbonje injini, kuti tarakita akatasva привод wemagetsi Стартер akashongedzerwa kutanga подогреватель. Panewo mvura kutonhora hurongwa unobvumira injini kuti vanomhanya kwazvo chando, uye nokupisa.

Kana nokupfuuridzirwa, ipapo kusvikira 1985 tarakita akanga vakapakata chete zvokuimba hutachiwana mhando, umo nhamba rachulis haana kupfuura 18×4 nokuti kumberi Makumbo uye 16×4 – kuti necheshure. Mazuva ano, rwemberi ekisero nokukiya kunogona kuitwa vachishandisa гидравлический hurongwa. Hwakavimbika дифференциальная zvechizarira chemabhazi uye kupa mukana kuwedzera проницаемость ст.

гидравлика

Chinosanganisira zvinotevera makuru okunze:

  • Гидравлика Pombi pamusoro giya mhando NS-32.
  • Гидравлическая муфта uremu (inoshandiswa zvakabatanidzwa).
  • Уе нзвимбо кузвидзора.
  • Гидравлическая тяга humburumbira nokuti kudzora vharafu uye.

Все нзвимбо идзи анокваниса кудзора кубва рокутяира мбери ачишандиса чинорамба чичингорерутса митэмо уйе рычаги.

Чикуру музимботи вэньика гидравлический мидзийо муензанисо итва, уйе МТЗ-82.1 б/а – звикуру чайво кучинья звири чинзвимбо нзвимбо айшандиса пакапфава дзакасияна-сияна ивху ракасьяна уе звакасияна пане пеньика.

Zvakananga pamusoro контроллер vanoziva датчики kuti vakaitei shanduko chero iri пространственный nzvimbo sunga chikwata uye traction. Кажинджи, таракита гидравлический гадзириро ячо таракита руноита куведзера убереке уйе кувандудза машандиро айо (семуензанизо, кути паве юнифому паси памве чете курима удзаму).

Тест уйе Куерва

МТЗ-82.1 нхоо вакагадзирира памве мано итсва, изво звинозоита иногона кана кумира-ога кана кува чикаму вэмишонга мидзиё. Uyezve, inokosha kutigumbura iripo chakarurama mwenje uye fuses ane плавкий inoisa kuti rakavimbika kudzivirira matunhu ose iripo.

Somuenzaniso, ari Pointer injini охлаждающая жидкость tembiricha yambiro rambi ane zvakasiyana ruvara:

  • Хребет Кушанда (madhigirii 80 kusvika 100 Vavarira) – Зеленый.
  • Нонваношанда звенгува (80 мадхигирий) – желтый.
  • madhigirii anopfuura 100 по Цельсию – ruvara dzvuku.

Дизель мафута куфурирва кунофанира мукати 1 – 5 кгс / масендимита 2. Ачирега куманикидзва акамханьирира 6 пакапуранга пангува чандо кутанга. Zvisinei, kana aramu chiedza zvinosara uye mukufamba kwohumwe basa, zvakakodzera pakarepo kumisa injini uye kutanga kugadzirisa dambudziko. Uyewo пневматическая hurongwa huri kuwanda 5 – 8 кгс / masendimita 2 uye unotora munhu компрессор uye Распределитель vharafu nokuda nokudzora дифференциал nokushanda торможение hurongwa.

Технический звиратидзи

Черо таракита МТЗ-82.1 (б/у звикурукуру) ане звинотевера хвокугадзира машоко:

  • Двигатель симба – 60 кВт.
  • Номинальная хавукаву – 2200 Звак/мин.
  • Уванду сепомби – 4 звидимбу.
  • Bhuku Diesel – 4,75 литра.
  • Кудередза крутящий момент – 290 Шона.
  • Mafuta kunwa panguva chezita vachikwanisa – 220 г/кВтч.
  • Резерв крутящего момента maumbirwo – 15%.
  • Бхуку хуни Матанги – 130 литров.
  • Мхандо батира – куроорва-дхисики, якаома.
  • Кумханя куфамба мбери 1,89 – 33,4 км/ч.
  • Кумханя рвендо шуре – 3,98 – 8,97 км/ч.
  • Базовая машина – 2450 мм.
  • Длина – 3930 мм.
  • Клиренс паси памбери экисеро – 645 мм.
  • Клиренс pakati pomugwagwa uye rwemberi ekisero – 465 мм.
  • Кушанда Урему – 3900 макирогираму.

Maererano vanoshandisa ayo

Hazvinei apo tarakita MTZ-82.1 b / kunge yatengwa ( “Avito”, dzimwe nzvimbo, kana zvakananga panguva fekitari), varimi vakawanda vakaona kuti mabasa motokari haisi kukwirira kana processing munzvimbo huru cheminda – anopfuura 80 hectares. Paivawo kwekuneta rechitatu nerechitanhatu rachulis munguva mitoro inorema.

Уево, инджини хакуси хаатани кугумбука кути унху мафута вапарадзва, аси пане звакаре якадерера имве Дизель инджини аногона кува муданга кана кукундикана кутанга. Мучиитико чино, сезвири куратидзва, дамбудзико панобвисва кугадзириса кана кучинджа мокугезера кути Дизель мафута.

Зваканака унху таракита кучеречедза “несокрушимость” айо анэнге Мхедзисо, сэзво кушанда хазвина звазвиноита кана куписа, кана кутонхора, кана мигвагва, кана гурува, кана звичибвира кунайиса. Мукуведзера, мучина раканьятсожека нёре чокубатанидза памве пакапфава жиндзи уйе нёре квазво кути ишанде. Vatyairi ndichakubvunzaiwo kucherechedza kumbonyanya yakakwirira azvipire kabhini nyaradzo rinonangana zvose kuitika Ergonomic mitemo uye zvinodiwa.

кумханя

Нхаси муси “Авито” таракита МТЗ 82,1 аногона кутенгва мучисо итва. Звакакоша кузива кути мотокари итва инофанира кува неперменно, кумханя-му квемаава дзинэнге 30. нзира Изви тингасарудза, сэзво анопа мукана звосе пасина чакасара, айвана немамве таракита звикаму уйе нечоквади хаизоперери упэнью хурефу. Регаи кутанга Туг муцва, необкатанный Дизель кудзивиса нокукурумидза кусакара йенхенго дзайо.

rechengetedzo

Vakaronga basa rinoitwa sezvinotevera:

  • Ремень вентилятора kunetsa Check (через 125 маава) – bhandi Kutsauka haafaniri kupfuudza 15 – 22 мм kana achingomutambudza aine uto 40 N.
  • Kudzora трещотка batira chitiviri (pashure 500 maawa) – 40 – 50 мм paari pamutsago.
  • Куйера вхири кутамба (пашуре 500 маава) – ири черо звазвингава хаафанири купфуудза 25% пангува инджини опарешени.
  • Vachiita крепление humburumbira musoro (maawa 1000) кути кукурова – крутящий момент анофанира кува мукати 19 – 21 кгсм.
  • Vachiongorora затяжка Гайка zadzisa payakabatanidzwa zvenguva rutsigiro – payakabatanidzwa saka vanofanira kukwanisa zvinoparadzira крутящий момент 40 – 80 кгсм.
  • Кудзора редхиета охлаждающая жидкость памверо (маава 10 мушуре таракита) – унофанира кува асина купфуура 50 мм пазаси кумучето наполнитель муципа.
  • Куцива мафута ари картера – пашуре пемаава 500 дзамарудзи кувхийва.
  • Замена Sefa youpfu Sefa – pashure maawa 1000 dzamarudzi kuvhiyiwa.
  • Конденсат ири вакапедзва кубва мугамучири осе маава гуми кушанда.
  • Чинофамбирана ненгува чокуита мужижа уйе чандо ари ракакодзера мафута мугиредхи уе гириси.

mhedziso

Nokutenga pa “Avito” MTZ-82.1 kana kumwewo, nguva dzose yeuka kuti tarakita iyi ingangodaro kuti zvinoshingaira kushandisa sezvo погрузчик, Экскаватор, bhurudvaimwenogudza uye kunyangenge Uye akapiwa kwayo vade cost, zvinova pachena nei kudiwa zvazvinosarira nguva refu kwemakore akawanda kudaro.

МТЗ-82.1: Укукачисва канье нокубуекеза

izinga белорусский – ngesihloko ukuze uthole enye ingxoxo. Akusiyo imfihlo ukuthi kube yilolu suku akhiqizwa wangaphambili imimiqizo Советская республика Namanje eyaziwa for izinga layo eliphakeme yokukhiqiza. Futhi akusiyo nje ukudla kanye nendwangu, kodwa futhi imishini yezolimo kuhlanganise. Kulesi sihloko, sizokhuluma cabanga ngemininingwane ugandaganda MTZ-82.1, timphawu, Ukucaciswa kanye nokubuyekeza umsebenzisi.

Иминингване Зомландо

Угандаганда Беларусь куфиньелела илевели энтша нго-1970, лапо укухикизва трактор МТЗ учунгечунге нгемияло езихулу уМхандлу вонгконгкоше васэ-СССР. Kwakuthinta ngaleso sikhathi, uhulumeni unqume ukukhipha ugandaganda uhloborotary enamandla kakhulu. Нгесисекело сатхатва МТЗ-50. Umklamo umshini uyewashintsha eziningi kanye ngcono owabeka гумби asezindongeni, yakamuva amaskripthi injini nge emandleni aphakeme. Uhlolo lokuqala MTZ-82.1 senzeka ngo 1972 futhi kwaphawuleka yimpumelelo ngempela. Ngesisekelo lezi iphelela ukuhlolwa kwamiswa uhlu единицы ukukhwezwa nezingxenye, kanye wadala amadivayisi mayelana 230, ngamakhasimende ukwenza izinhlobo ezahlukene umsebenzi. Kulokhu, ukuthi lingakanani jubane lokuya ugandaganda ifinyelele 30 km/h, okwenza kube lula ukuyisebenzisa umsebenzi ezokuthutha.

umthamo lokuqala

Eyokuqala echazwe imoto wadedelwa Minsk ifektri ngo-1974. Kakade lapho besanda kuqala wokusebenza, abasebenzisi aseqalile besabela kahle kakhulu ugandaganda, kanye onjiniyela sinqume ukuqhubeka ukunyusa ivolumu zokuhiqiza yaleli su. Phakathi namashumi eminyaka ezine ikhishwe MTZ-82.1 kwaba isibambo yasendle cishe wonke amazwekazi kule Planethi Yethu. Ikakhulukazi, ла трактор ezidumile е-Азия, е-Африка насе-Южная Америка.

Инджонго Эйнхлоко

Умшини экукалени яхелве укусебенза эмазимини. Nakuba isimiso kungokuhluke okudingeka bashintshashintshe ngayo futhi ugcwele drive ugandaganda isilinganiso. Uyakwazi ngempela ukuba afeze ukuhlwanyelwa ngezilimo ezihlukahlukene, afeze yokuhlanza yabo, ukuze afeze zilima amasimu, amasimu eshayisa. Isikhathi esining impela, Угандаганда ifakwe nezinamathiselo futhi трейлер esetshenziswa ukuthutha impahla emikhunjini ehlukahlukene, kanye komgwaqo нома ezinye земляные работы.

эзинье умехлуко вемисиндо немикондо ямагама

MTZ-82.1 kungenziwa owasebenza ngayo nganoma yisiphi isimo sezulu kanye izimo zezulu. Энкабени яло, лоху имото лифана нчамаши (удаба укусебенза) МТЗ-82. Okuwukuphela umehluko okuphawulekayo kuphela izwi elithé ukuphakama index imodeli cab 1.

Ngokuvamile, imodeli futhi 82,1 kudatha yabo zangaphandle kanye izici lobuchwepheshe, ngokohlaka ifomu poluramnoy lapho amasondo endleleni ezingemuva abe ubukhulu kakhulu emikhulu njengoba kuqhathaniswa ngaphambili. Мотор, йона, itholakala ngqo ngaphansi cab.

Енджини редуктор игия

Топливо укусетшензисва МТЗ 82,1 нгемпела азинаква нгенха йокубахона удизили иситшало Д-243, окуйинто, ефана угандаганда, иятолакала нгесикхати Минск иситшало. amandla Engine 80 amahhashi, okuvumela umshini ukuhamba ngesivinini 35 км/ч futhi ngokulinganisa nalezi nezinamathiselo esetshenziswa ukwenza umsebenzi edingekayo. йесондло адингекайо инкане.

Nakuba injini ezine-unhlangothi, Угандаганда ukukhwezwa, привод nge ukuziqalela kagesi ifakwe kokuqala подогреватель. Кухона кетшези Укуфолиса ухлело эвумела укутхи инджини исебенза фрост эзинзима, фути укусиса.

Njengoba for ukudluliswa, bese kuze 1985 ugandaganda kwaba ifakwe kuphela механический ukudluliswa uhlobo, lapho inani amagiya Kwakungekhona ngaphezu 18 × 4 ngoba amasondo phambi futhi 16 × 4 – kuya ezingemuva. Namuhla, ezingemuva oluvala amasondo ukukhiya engenziwa usebenzisa uhlelo wokubacindezela. Esinokwethenjelwa umehluko Ilokhi stop futhi kusinike ithuba ukwandisa проницаемость ngalobu buciko.

гидравлика

Lihlanganisa izakhi eziyinhloko ezilandelayo:

  • И wokubacindezela futha we igiya uhlobo NS-32.
  • Umfutholuketshezi amandla elihlangana isisindo (esetshenziselwa nezinamathiselo).
  • Фути укулавула исихундла.
  • isilinda umfutholuketshezi ngqo ukulawula valve kanye nokuxhumana.

Конке лоху амасаити унехоно укулавула кусука каб сомшайели эсебензиса эселишова канье изийисихомбиса.

Ingqikithi oyinhloko imishini wokubacindezela njengesibonelo entsha, futhi MTZ-82.1 b / a – ukulungiswa eqondile kakhulu isikhundla esikhalen esetshenziswa nezinamathiselo ku Tinhlobo inhlabathi kanye ezahlukene ebusweni ecashile.

Ngqo isilawuli kukhona izinzwa ebucayi ukuthi basabela kwanoma yiluphi ushintsho isikhundla kwezendawo gibela iyunithi kanye traction. Нгокувамиле, Угандаганда Ухлело Вокубачиндезела Угандаганда Квенза Кубе Ноквензека Укузе Квандисве Умхикизо Фути Ситутукисе Укусебенза Кваво (ISB, Укузе Кутолакале Умхлаба Июнифому Канье Укулима Укуджула Эфанайо).

Test nokuMeda

MTZ-82.1 izihlangu ahlome amadivaisi amasha, nakho kungaba yama yodwa noma ingxenye ama-apharathasi inhlanganisela. Ngaphezu kwalokho, amabhlogo ehethekile etholakalayo izibani inkomba kanye плавкие предохранители kokuba ifaka плавкий sokuvikelwa onokwethenjelwa zonke izifunda etholakalayo.

Ngokwesibonelo, isikhombo injini kokupholisayo isibani lokushisa sixwayiso lowehlukile:

  • ububanzi Ukusebenza (80 kuya ku-100 градусов Aim) — зеленый.
  • Нон-зокусебенза эзахлукене (80 градусов) – желтый.
  • градусов Bangaphezu kuka-100 по Цельсию – umbala obomvu.

Udizili uwoyela ingcindezi kumele ibe phakathi 1 – 5 кгс/см 2. Kuvunyelwe ingcindezi Eqa 6 ibha ngesikhathi ukuqalisa ikhompiyutha. Nokho, uma ukukhanya alamu uhlala futhi ngokuhamba umsebenzi okunye, kubalulekile ukuba ngokushesha ayeke injini bese uqalisa ukuxazulula le nkinga. Нгаквелинье ихланготи, ухлело вомоя унгафакати ухла 5 – 8 кгс/см 2, kantsi sicuketse loku компрессор kanye распределитель клапана wokulawula ukusebenza umehluko ohlelweni unyathela amabhuleki.

izinkomba Технический

Noma yimuphi угандаганда МТЗ-82.1 (б/н ngokukhethekile) имеет idatha lobuchwepheshe ezilandelayo:

  • amandla Двигатель – 60 кВт.
  • isivinini Kulinganiswe ngo – 2200 об/имиз.
  • Inombolo amasilinda – 4 izingcezu.
  • Умтамо удизили – 4,75 амалита.
  • Linganisa крутящий момент двигателя – 290 Нм.
  • Топливо укусетшензисва на умтамо окузишоло – 220 г/кВтч.
  • inqolobane крутящий момент engu sibalo – 15%.
  • Топливо умтамо аматанги – 130 амалита.
  • Углобо бамба – олулодва-диск, эзомиле.
  • Укутхи лингаканани иджубане локуя нгапамби 1,89 – 33,4 км/ч.
  • Иджубане лале Укугибела эмува – 3,98 – 8,97 км/ч.
  • умшины База – 2450 мм.
  • Убуде – 3930 мм.
  • Клиренс нгафанси фамби олувала амасондо – 645 мм.
  • I imvume phakathi komgwaqo kanye oluvala amasondo ezingemuva – 465 мм.
  • isisindo Рабочая – 3900 кг.

Ngokusho abasebenzisi bayo

Kungakhathaliseki lapho ugandaganda MTZ-82.1 b / athengiwe ( “Avito”, namanye amasayithi, noma ngqo efektri), abalimi abaningi baye baqaphela ukuthi ukusebenza imoto akuyona eliphezulu kakhulu uma sicubungula endaweni enkulu Amasimu – ezingaphezu kuka-80 амахекта. Квакунесидинго фути убутхакатхака амагия лвеситатху нелеситуфа нгезикхати имитвало эсиндайо.

Нгаквелинье ихланготи, инджини акуйона кахулу нозвело изинга уфетхилоли идливе, кодва нгезинье элифанси кахулу инджини дизель кунгаба Итафула нома бехлулека укугала. Kulokhu, njengoba kukhonjisiwe, inkinga siqedwa ngokulungisa noma ukushintsha Imibhobho esemzimbeni ka-diesel.

Kulezi zimfanelo ezinhle Угандаганда Kuyaphawuleka “ukungabhubhiseki” yayo cishe ngokuphelele, noma yikuphi ngoba cishe akanayo ezithinta noma ukushisa, noma kubanda, noma imigwaqo, futhi uthuli, noma yimuphi kwezulu kung. Ngaphezu kwalokho, umshini Kulula kakhulu ukuhlanganisa nezinamathiselo eziningi futhi kulula kakhulu ukusebenza. Abashayeli iyobheka ezingeni kahle eliphezulu gumbi induduzo onazo zonke удивительно эргономичный wamanje kanye nezidingo.

ukugijima

Namuhla ku “Avito” угандаганда MTZ 82,1 angathengwa olusha sha. Kubalulekile ukwazi ukuthi imoto entsha kufanele kube nepermenno, ugijime-e lokungenani emahora lalingana langu-30. Le nqubo kungakhethwa njengobe kunika ithuba wonke, ngaphandle kokukhetha, wathola extra ugandaganda izingxenye futhi ukuqinisekisa okwalandela ukuphila isikhathi рядом. Ungaqali nge nethonya entsha, udizili необкатанный ukugwema bafake okusheshayo izingxenye zalo.

Йесондло

Umsebenzi Lohleliwe Kwenziwa kanje:

  • Fan Belt Amaphaphu Hlola (Nge 125 Amahora) – Akuka Ibhande Akufanele Idlule 15 – 22 Mm uma icindezelwa ngebutho 40 n.
  • .WamaLaula). мм ку умкамело вахе.
  • Ukulinganisa isondo play (нгемва 500 амахора) – ке нома кунджало кумеле сингеки 25% нгесикхати укусебенза инджини.
  • Нго-нокубопха иханда исилинда (амахора 1000) из имисудо – крутящий момент энгу кумеле абэ пхакати 19- 21 кгсм.
  • Ihlola kokuqina гайка sindisa муфта ukwesekwa Lesisemkhatsini – муфта ngaleyo ndlela kufanele uhlale ukwazi ukudlulisa-torque engu-40 – 80 кгсм.
  • Ukulawula izinga kurediyetha kokupholisayo (amahora angu-10 emva ugandaganda) – kufanele kube yini engaphezu kuka-50 mm ngezansi emaphethelweni entanyeni yamathebhu.