Авито минитрактора: Купить Минитрактор Японский в России – Сельхозтехника – Грузовики и спецтехника – Транспорт на авито

МТЗ-82.1: nokurondedzerwa uye wongororo

Белорусский унху – няя имве кукуруза. Hapana chakavanzika nanhasi anogadzirwa yaimbova Советский звокувхотерва zvigadzirwa zvichiri inozivikanwa chemhando yepamusoro yayo mukugadzira. Uye haisi pamusoro chikafu uye Textiles, asiwo michina okurima kusanganisira. Муньяя ино, ису тичати фунга муудзаме таракита МТЗ-82.1, айо особенности, нокурондедзерва уйе Пользователь wongororo.

нхорондо машоко

Таракита Беларусь асвика муцва памверо муна 1970, апо кугадзирва нематаракита анофамба МТЗ дзинотеведзана вараирва недаре Вашумири СССР. Zvakanga panguva iyoyo, hurumende yakasaruza kusunungura yakasimba chaizvo tarakita Michina mhando. Хваро вакабатва МТЗ-50. Мутина magadzirirwo chakachinja kakawanda uye обновление паси kabhini kuvanga, ichangobva сценариев injini ine yepamusoro simba. Miedzo MTZ-82.1 wokutanga kwakaitika muna 1972 uye vakamira panze akabudirira zvikuru. Pahwaro idzi bvunzo Zara yakaumbwa pasi vakatasva anokwana zviyero uye zvikamu, uyewo vakasikwa anenge 230 mano, nezvatinovavarira kuita-siyana basa. Panyaya iyi, kumhanya kwebasa tarakita yasvika 30 км/ч, zvichiita kuti kurishandisa kutakurirwa basa.

chokutanga nenyenganyenga

Wokutanga akarondedzera motokari akasunungurwa Minsk fekitari muna 1974. Nechekare panguva kutanga kwekupwanyiwa kushanda, vanoshandisa makatanga kuita chaizvo zvakanaka kune tarakita, u ye mainjiniya vakasarudza kuramba kuwedzera Vhoriyamu kugadzirwa unyanzvi ichi. Mumakumi emakore mana ayo kusunungurwa MTZ-82.1 aiva mubato yeminda anenge zvose makondinendi redu. Zvikurukuru, nematarakita anofamba aya akakurumbira munyika Азии, Африки и Южной Америки.

Чинангва чикуру

Мучина пакутанга якагадзирва кушанда муминда. Kunyange zvazvo pfungwa zviri zvikuru-chinja uye azere ngarurege avhareji tarakita. Anokwanisa chaizvo kuita yokudyara zvirimwa zvakasiyana-siyana, basa rokuchenesa kwavo, kuti vaite kurima minda, akarima minda. Kakawanda, munhu tarakita vakapakata pakapfava uye turera inoshandiswa kutamira грузов siyana, uyewo enzira kana zvimwe земляные работы.

вамве нюансы

МТЗ-82.1 иногона кушанда музвинху звосе екунзе уе окунзе. Ат паро, мотокари ичи якатофанана (няя функциональность) МТЗ-82. Чете чинокоша мусияно ири чете якаведзера Вхорияму мбери вомуензанисо индекиси 1.

Kazhinji, muenzaniso uye 82,1 yavo zvimwewo Data uye michina maitiro, ane chimiro poluramnoy mamiriro umo rwemberi mugwagwa mavhiri vane dhayamita yekudyidzana hombe sezvo zvichienzaniswa mberi. Инджини, акавапиндураво, ири звакананга паси мбери.

Двигатель уе редуктор гия

Мафута кунва МТЗ 82,1 звыкуру кунёра нэзваво нокуда памбери Дизель чиримва Д-243, изво, сэзвыноита таракита, звакарэ зованиква паимба минск чиримва. Двигатель симба рири 80 лошадиных сил, вачибвумира мучина куфамба ари кумханя 35 км/ч уйе куфанана пакапфава изви кушандишва куита звайда баса. Райда Нокурарамиса рири сёма.

Kunyange zvazvo mana mbonje injini, kuti tarakita akatasva привод wemagetsi Стартер akashongedzerwa kutanga подогреватель. Panewo mvura kutonhora hurongwa unobvumira injini kuti vanomhanya kwazvo chando, uye nokupisa.

Kana Nokupfuuridzirwa, Ipapo Kusvikira 1985 Tarakita akanga Vakapakata Chete Zvokuimba Hutachiwana Mhando, Umo nhamba rachulis hana kupfuura 18 × 4 nokuti kumberi makumbo uye 16 × 4 -necheshure. Mazuva ano, rwemberi ekisero nokukiya kunogona kuitwa vachishandisa гидравлический hurongwa. Hwakavimbika дифференциальная zvechizarira chemabhazi uye kupa mukana kuwedzera проницаемость ст.

гидравлика

Chinosanganisira zvinotevera makuru okunze:

  • Гидравлика Pombi pamusoro giya mhando NS-32.
  • Гидравлическая муфта uremu (inoshandiswa zvakabatanidzwa).
  • Уе нзвимбо кузвидзора.
  • Гидравлическая тяга humburumbira nokuti kudzora vharafu uye.

Все нзвимбо идзи анокваниса кудзора кубва рокутяира мбери ачишандиса чинорамба чичингорерутса митэмо уйе рычаги.

Чикуру музимботи вэньика гидравлический мидзийо муензанисо итва, уйе МТЗ-82.1 б/а – звикуру чайво кучинья звири чинзвимбо нзвимбо айшандиса пакапфава дзакасияна-сияна ивху ракасьяна уе звакасияна пан э пеньика.

Zvakananga pamusoro контроллер vanoziva датчики kuti vakaitei shanduko chero iri пространственный nzvimbo sunga chikwata uye traction. Кажинджи, таракита гидравлический гадзириро ячо таракита руноита куведзера убереке уйе кувандудза машандиро айо (семуензанизо, кути паве юнифому паси памве чете курима удзаму).

Тест уйе Куерва

МТЗ-82.1 нхоо вакагадзирира памве мано итсва, изво звинозоита иногона кана кумира-ога кана кува чикаму вэмишонга мидзиё. Uyezve, inokosha kutigumbura iripo chakarurama mwenje uye fuses ane плавкий inoisa kuti rakavimbika kudzivirira matunhu ose iripo.

Somuenzaniso, ari Pointer injini охлаждающая жидкость tembiricha yambiro rambi ane zvakasiyana ruvara:

  • Хребет Кушанда (madhigirii 80 kusvika 100 Vavarira) – Зеленый.
  • Нонваношанда звенгува (80 мадхигирий) – желтый.
  • madhigirii anopfuura 100 по Цельсию – ruvara dzvuku.

Дизель мафута куфурирва кунофанира мукати 1 – 5 кгс / масендимита 2. Ачирега куманикидзва акамханьирира 6 пакапуранга пангува чандо кутанга. Zvisinei, kana aramu chiedza zvinosara uye mukufamba kwohumwe basa, zvakakodzera pakarepo kumisa injini uye kutanga kugadzirisa dambudziko. Uyewo пневматическая hurongwa huri kuwanda 5 – 8 кгс / masendimita 2 uye unotora munhu компрессор uye Распределитель vharafu nokuda nokudzora дифференциал nokushanda торможение hurongwa.

Технический звиратидзи

Черо таракита МТЗ-82.1 (б/у звикурукуру) ане звинотевера хвокугадзира машоко:

  • Двигатель симба – 60 кВт.
  • Номинальная хавукаву – 2200 Звак/мин.
  • Уванду сепомби – 4 звидимбу.
  • Bhuku Diesel – 4,75 литра.
  • Кудередза крутящий момент – 290 Шона.
  • Mafuta kunwa panguva chezita vachikwanisa – 220 г/кВтч.
  • Резерв крутящего момента maumbirwo – 15%.
  • Бхуку хуни Матанги – 130 литров.
  • Мхандо батира – куроорва-дхисики, якаома.
  • Кумханя куфамба мбери 1,89 – 33,4 км/ч.
  • Кумханя рвендо шуре – 3,98 – 8,97 км/ч.
  • Базовая машина – 2450 мм.
  • Длина – 3930 мм.
  • Клиренс паси памбери экисеро – 645 мм.
  • Клиренс pakati pomugwagwa uye rwemberi ekisero – 465 мм.
  • Кушанда Урему – 3900 макирогираму.

Maererano vanoshandisa ayo

Hazvinei apo tarakita MTZ-82.1 b/kunge yatengwa (“Avito”, dzimwe nzvimbo, kana zvakananga panguva fekitari), varimi vakawanda vakaona kuti mabasa мотокари хайси куквирира кана переработка мунзвимбо хуру чеминда – анопфуура 80 га. Paivawo kwekuneta rechitatu nerechitanhatu rachulis munguva mitoro inorema.

Уево, инджини хакуси хаатани кугумбука кути унху мафута вапарадзва, аси пане звакаре якадерера имве Дизель инджини аногона кува муданга кана кукундикана кутанга. Мучиитико чино, сезвири куратидзва, дамбудзико панобвисва кугадзириса кана кучинджа мокугезера кути Дизель мафута.

Зваканака унху таракита кучеречедза “несокрушимость” айо анэнге Мхедзисо, сэзво кушанда хазвина звазвиноита кана куписа, кана кутонхора, кана мигвагва, кана гурува, кана звичибвира кунайиса. Мукуведзера, мучина раканьятсожека нёре чокубатанидза памве пакапфава жиндзи уйе нёре квазво кути ишанде. Vatyairi ndichakubvunzaiwo kucherechedza kumbonyanya yakakwirira azvipire kabhini nyaradzo rinonangana zvose kuitika Ergonomic mitemo uye zvinodiwa.

кумханя

Нхаси муси “Авито” таракита МТЗ 82,1 аногона кутенгва мучисо итва. Звакакоша кузива кути мотокари итва инофанира кува неперменно, кумханя-му квемаава дзиненге 30. нзира Изви тингасарудза, сэзво анопа мукана звосе пасина чакасара, айвана немамве таракита звикаму уйе нечоквади хаизоперери упенью хурефу . Регаи кутанга Туг муцва, необкатанный Дизель кудзивиса нокукурумидза кусакара йенхенго дзайо.

rechengetedzo

Vakaronga basa rinoitwa sezvinotevera:

  • Ремень вентилятора kunetsa Check (via 125 maawa) – bhandi Kutsauka haafaniri kupfuudza 15 – 22 мм kana achingomutambudza aine uto 40 N.
  • Kudzora муфта свободного хода batira chitiviri (pashure 500 maawa) – 40 – 50 мм paari pamuts назад.